22 de març 2007

Mireu, mireu a la dreta ------->


Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Edu, por fin! jeje, merci!
També a tu, Puji, per les instruccions que em vas donar. Passa que debem tenir un model de blog diferent. Rollo mitologia quan la feien servir, aquesta és l'única explicació lògica que he trobat (encara estic buscant al senyor 'diseño'...).
I a tots per acollir-me a tan insigne comunitat!

8:30 a. m.  
Blogger Puji said...

Benvingut!

12:58 p. m.  
Blogger Gerard Agudo said...

OOOOOHHHHHHHHHHH!!!!

Plas plas plas bravo!!!

3:24 p. m.  
Blogger Oriol said...

em pensava que erets el que pujava per la dreta dels castellers, quin susto!!

3:52 p. m.  
Blogger Unknown said...

jeje, només faltaria... a més amb la meva patapalo (que també és la dreta!). He posat la foto pq els castellers sempre em suggereixen la paraula 'equip'

9:21 a. m.  
Blogger Dani R. said...

Ja tenim el banner corrent per la blog esfera ... ara algú s'hauria d'animar fer samarretes ... els models són infinits ... i ha tants cops de mall per repartir

9:43 a. m.  
Blogger Oriol said...

joder dani, quina idea estàs donant, pins, carteres,... i amb el beneficis ho podem donar a l'espanyol per millorar el contracte al De la Peña!!

10:39 a. m.  
Blogger Candela said...

jajaja jo també mirant la foto pensant que eres el de la dreta!!!!

Benvingut al copdemallisme!

3:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home