11 de maig 2007

Hardcore


"Estic enamorat del president, però no em malinterpretin, perquè també m'he enamorat de l'alcaldessa"... està clar que aquests dos peperos han posat com una moto (més aviat com un fòrmula 1) a la versió 'pança de Califòrnia' de Harry Potter, el Sr. Ecclestone. A part de fer una demostració de què, això de la democràcia i de les campanyes electorals... doncs no deixa de ser -malauradament, així ens ho fan creure- poca cosa més que vendre un putu iuglú de bífidus.
Fa quatre dies a Calella la junta electoral va prohibir un acte de l'alcalde sortint (no es torna a presentar) Basart -ERC- per evitar que es fes propaganda. Ara, en canvi, unes hores abans de què comenci oficialment la campanya es permet a aquesta colla de facinerosos montar un pesebrito al voltant de la fórmula 1 on la sorpresa (que ho és, i positiva, qué collons!) és que els Reis Mags tornaran a passar per València... però només si guanya el partit dels bons valencians. "Vótame chico, te voy a dar cosas buenas..."

Permeteu-me que em posi un pèl demagog i populista. Cal parlar d'hospitals, nous serveis, obres, polítiques d'ocupació, habitatge, cultura -va, ni que sigui espanyola-...? El anunciar se va acabar! deuen haver pensat. Anem a lo gran, al més pur estil Marina d'Or o Terra Mítica... abans projectes faraònics i ara toquen competicions esportives... bueno, en algo hem guanyat, això sí, aquesta gent demostra ser addicta al fum i als focs d'artifici. Com pot ser que unes hores abans de què comenci la campanya electoral es permeti un acte d'aquest tipus?

Perquè desenganyem-nos, és que ja és igual. Fins i tot el desmentit que ha fet avui 'el chiquet de los autos', en referència a que no va lligar la celebració d'un GP a València a què el PP guanyés les eleccions... i què? La campanya de les autonòmiques a València (País i ciutat) s'ha acabat: a això se li diu fotre-li una bona sacsejada a l'agenda política. Ara toca parlar de circuit aquí, circuit allà, que si ho vaig dir, que si no estava preparat (vés, home, vés...)

A mi, el que personalment em va petar més és que un senyor multimilionari va decidir anar a passejar a València i de passada pixar-se a la cara de les institucions d'aquella comunitat obtenint a canvi un somriure d'orella a orella. Perquè... el senyor Camps, com a bon Valencià que és, no estaria content de què el GP se celebrés igual manés qui manés allà? llavors no li hauria d'agradar que el puto iaio aquest xulegés a tothom dient que sí, que tot estava parlat i tancat i confirmat i redactat i ultimat però que si al nene no li agraden els nous mandamases d'allà, doncs que se'n duia el GP al limbo. Vamos, que una merda pinchà en un palo com la F1 (que m'entreté un munt, però les coses com són) pot influir en algo tan important com el govern d'una comunitat autònoma i d'una ciutat que va de gran com València.

I... bueno, com que ve el finde i un no té ganes de fer mala sang, millor no em poso a pensar en els calerons que deu haver costat aquesta sobtada declaració d'amor a 300 per hora.

10 Comments:

Blogger Ferran Porta said...

No vull, em resisteixo a caure en allò de "què es pot esperar de la dreta"!, lluito contra el meu instint... però al final la realitat em supera i no ho puc evitar: els Camps, Zaplanas i tota aquesta gentussa del PP són lo peor. I ara només faltava l'Ecclestone aquest (per cert, íntim de l'Alejandro Agag, rollo "Dios los crea...") acabant de perfumar la democràcia de pacotilla d'aquesta colla de facinerosos. Puaj!

12:11 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Gràcies a Déu (sóc ateu, no podia deixar de dir-ho) algú ha escrit sobre el tema Ecclestone... La cara tonto q se'm va quedar aquell dia feia escola... em sembla q encara em dura...

Algú vol montar un xiringuito a la platja??? Jo només penso en allunyar-me cada dia més de la societat q ens envolta (és redundant no?)...

Habitatges, Polítics, polítics q fan habitatges (llegeixis Mataró), i feina??? Va home va una platja i un xiringuito i si cal dormir a sota la barra!!!

12:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Gràcies a Déu (sóc ateu, no podia deixar de dir-ho) algú ha escrit sobre el tema Ecclestone... La cara tonto q se'm va quedar aquell dia feia escola... em sembla q encara em dura...

Algú vol montar un xiringuito a la platja??? Jo només penso en allunyar-me cada dia més de la societat q ens envolta (és redundant no?)...

Habitatges, Polítics, polítics q fan habitatges (llegeixis Mataró), i feina??? Va home va una platja i un xiringuito i si cal dormir a sota la barra!!!

12:24 p. m.  
Blogger Puji said...

El que ha passat amb aquest monstre de fira (l'aspecte d'Eccleston no pot ser normal) supera totes les artimanyes que la dreta ha fet fins ara. Volia fer-ne un post, però no sabia per on començar de tan indignat com estava. Se m'haurien acabat els malls.

6:00 p. m.  
Blogger Candela said...

copdemall Kanu

7:13 p. m.  
Blogger Candela said...

No a tu, eh?

7:13 p. m.  
Blogger Gerard Quiñones i Macià said...

Quins records de facultat. Aquestes expressions Kanuddao sempre m'encantaran, que gran!!! Em refereixo a l'expressió VERSIÓ PANÇA DE CALIFÒRNIA DE HARRY POTTER, ets un gran!!

11:01 a. m.  
Blogger Unknown said...

Geraaaaard! quina il·lu que t'hagis passat per aquí! Espero que no triguem gaire a veure'ns (amb un bon tiberi pel mig, per variar...)!

11:31 a. m.  
Blogger Gerard Quiñones i Macià said...

Kanu!!! m'apunto el tema tiberi!!!...jo també t'he enllaçat al meu bloc...de fet, és important no perdre els llaços entre Girona i Mataró !!!!! vinga...ànims de cares a la Lliga!!!

11:38 a. m.  
Blogger Otger Cataló said...

ehhh mariquita ... actualitza xatín ...

5:59 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home