10 de novembre 2006

Amb aquest me-me'n ric dels interrogatoris policials

01.- Nom/nick: Albert Canudas Arroyo / Kanuddao, Kanu, K (aquest me’l vaig posar jo i encara el promociono de tant en tant), Notorious Bigg (llarga història meva i de l’Edu)...
03.- Data de naixement: 24 d’octubre de 1978
05.- Tatuatges: De moment cap, però veig una TX a l’horitzó.
06.- Estàs enamorat, o ho has estat alguna vegada? Sí.
07.- Has viatjat a un altre país? Cuba, Brasil, França, Alemanya, Anglaterra, Holanda, Portugal, Espanya i Torallola.
09.- Has patit alguna fractura? No en recordo cap, ara, lesions musculars, les que vulgueu i més...
10.- Salsitxes o hamburgueses? Els americans van venir al món només per inventar la Big Mac, és l’única cosa bona que han fet. Els frankfurts de la Riera són espectaculars. Hauria de veure els bífidus que porta cada cosa per decidir-me.
11.- Pepsi o Coca Cola? No hi ha color, Coca cola.
12.- Cervesa o vi? Vi-no dios al mundo con tanto ardor, que al hombre que era tonto, lo hizo trabajador.
13.- El got, meitat ple, o meitat buit? Estant així… simplement no està ple i s’ha de plenar.
14.- Número de sabates? Preguntar a ma mare o a la Berta per una resposta més precisa. Diria que entre el 41 i el 42.
15.- Número preferit? 10, Maradona i Oliver Aton van deixar una petjada inesborrable (també he dut el 14 i el 7 també m’agrada).
16.- Supersticions? No, però ni de conya passo per sota una escala.
17.- Estil de música que acostumes a escoltar? Maquinilla (i la majoria de gèneres que s’inclouen en aquest mot), Andrés Calamaro (un estil de música en ell mateix), i a partir d’aquí de tot que no sigui música clàssica.
18.- Cançó que escoltes ara (o la darrera que has escoltat)? Mi soledad y yo, d’Alejandro Sanz, i Linger de The Cranberries. Obres mestres.
19.- Flor predilecta? Ara totes són comestibles.
20.- Disney o Warner BROS? Warner Bros, sens dubte.
21.- Restaurant Fast Food preferit? McDonald’s!!!!!.
22.- Darrera visita a l’hospital? Tema delicat… deixe-m’ho en què començava a semblar-me a en Goku (no donaré més detalls).
23.- Color preferit? Vermell, groc… m’agraden els colors cridaners.
24.- Com et veus d’aquí a deu anys? No tinc capacitat per projectar la meva imaginació tant lluny. Respirant amb normalitat.
25.- Qui t’ha passat el meme? En Geranio.
26.- Qui, de tots els teus amics viu més lluny? En Txamu (Jordi Ramon), a Lasarte.
27.- El millor de trobar una il•lusió? Que ja tens un motiu important per llevar-te cada dia.
28.- Què canviaries de la teva vida? La xifra que marca el meu compte corrent.
29.- CD preferit? El doble CD que va treure Calamaro abans de El Salmón, Honestidad Brutal.
30.- Millor sentiment? Culló, és difícil… l’amistat està bé però n’hi ha tants d’importats.
31.- Primer pensament quan et despertes? 5 minuts més…
32.- Les tempestes, t’agraden o t’espanten? Com més bèsties millor, sempre que estigui a cobert...
33.- Si poguessis ser una altra persona, qui series? Un artista que visqués de vendre els seus quadres.
34.- Una cosa que sempre portes posada? Una goma vermella del cabell que és de la meva xicota (la Berta).
35.- Que hi ha a les parets de l’habitació on et trobes ara? Sentències curioses de personatges variopintos i alguna foto graciosa.
36.- Què hi ha sota el teu llit? Un altre llit.
37.- Escriu alguna cosa a la persona que t’ha passat el meme: que és un crack en absolutament tots els aspectes de la vida.
38.- Què és el que mai faries a una persona? No m’agrada enganyar a ningú.
39.- Esport predilecte? Fubbol, fubbol, fubbol, fubbol!!!!!!
40.- Tímid, o extrovertit? Malaltíssament tímid. Què seria de la meva vida social sense els meus amics i la meva xicota?
41.- Què t’agrada que et regalin? Samarretes d’equips de futbol (com més exòtiques millor).
42.- Què és el que menys t’agrada del teu cos? Masses coses... però tampoc m’hi capfico massa.
43.- T’agrada llegir? Sí, però sóc el pitjor lector de l’univers.
44.- Quins idiomes domines? Català, castellà, anglès d’aquella manera i sé guanyar-me una òstia en francès.
45.- El teu passatemps preferit? La tele i la play, però no hi ha res com entaular-se amb els col·legues.
46.- Platja o muntanya? Per defecte platja, però la muntanya també mola mazo.
47.- Equip de fútbol? Els Txungais i el Barça (i CE Mataró i Atlético de Madrid).
48.- A qui assignes aquest meme? Edu (per seguir amb el cercle viciós)

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Algú em pot explicar com collons poso el link del blog en el nom de l'Edu? Gràcies

12:07 p. m.  
Blogger Oriol said...

albert, jo obro un altra explorer busco la web del edu i sobre el blog clicko el botonet de la cadena i copio l'adreça (copiar i pegar). No se si m'he sabut explicar.
Jo també, futbol, futbol, futbol, futbol, futbol.

12:53 p. m.  
Blogger Gerard Agudo said...

Kanu tecnològicament parlant ets nefast je je je

Quan edites el blog tens un dibuixet d'una bola del món amb un espècie de elipse (cadena) a sobre clikes i t'apareixerà una finestreta "http://..." i poses el de l'edu.

PD: M'agrada que segueixis escoltant Alejandro Sanz però sobre tot no abandonis al nostre mite Enrique I.

1:18 p. m.  
Blogger Puji said...

Com en Goku? Et sortia cua o et tornaves ros?

9:05 p. m.  
Blogger Unknown said...

Ros ja ho sóc, així que... com en Goku, Puji, com en Goku.

10:12 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Bona entrevista, Kanuddao's, domines el tema. Dius que en una altra vida voldries ser pintor i viure dels teus quadres. Planteja't viure dels teus escrits. Tens molt que dir i l'experiència et farà canviar d'opinions, però les conviccions son immortals.

8:36 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home