18 de febrer 2008

Adéu

Mandra, falta de ganes, de motivació i d’inspiració, sensació de repetir-me sempre, no sentir-me precisament en el millor dels meus moments, apatia…

Són alguns dels ingredients que, junts, motiven una penjada d’aquestes característiques.

Tanco el Bar i m’encomano a les paraules de Calamaro: “nunca hay un adiós total, entre dos nieris / siempre es un nos volveremos a ver, en algun lugar del tiempo” …

Gràcies per haver-me fet creure en alguna ocasió que el que feia tenia certa gràcia.
Us segueixo llegint.

13 Comments:

Blogger Charlie said...

oh

1:45 p. m.  
Blogger Le_petit_anarchiste said...

El que feies, sí, tenia la seva gràcia. Et seguiré llegint, en algún racó del temps!
Molta sort!

2:23 p. m.  
Blogger Otger Cataló said...

hey però que dius ??? suposo que és una broma o una intoxicació de frankfurts amb massa ketchup ... tio, segueix amb això ...

4:50 p. m.  
Blogger Ferran Porta said...

Ostres! :-(
El que sap més greu és llegir que no estàs en el millor dels moments; molts ànims i quan hagis recuperat energies, torna!

10:43 a. m.  
Blogger Gerard Agudo said...

Mocadorada!!!!!!!!!
Com diu l'Edu això és una broma...de mal gust.

No m'obliguis a...

12:40 p. m.  
Blogger Unknown said...

... esberlar-me el cap? jeje. A tots: merci. Deixe-m'ho en què feia falta un break. No per l'altíssim ritme d'actualitzacions, of course, però el fet de tenir el blog tant oblidat em creava càrrec de consciència, que augmentava a mesura que no trobava res sobre el que em fes gràcia escriure.
Passo per un 'moment creatiu', vaja una grandiloqüència, tirant a baix: és allò de què em veig gorda, lletja i sense gràcia.
Suposo que I'll be back, som, som, some-day, Sammie Davies (jeje, es nota que he tornat a la febre Calamaro?)
Merci novament a tots, sou els millors clients que tot barman podria desitjar.

10:57 a. m.  
Blogger Puji said...

Nen, t'entenem, prent-te un temps, però has de tornar, la blogosfera et necessita.

10:24 a. m.  
Blogger Papi said...

moviment i explicació totalment estil Kanu. Ja saps el que penso...

1:01 p. m.  
Blogger L'ALMOGÀVER DE L'HAVANA said...

Albert no decaiguis, agafat unes vacances blocaires i torna amb inspiració.

Una abraçada company.

David

8:54 a. m.  
Blogger David said...

Espero tornar-te a llegir, tot i que sigui de tant (que és com ho puc fer jo!)
Et mantindré com a link en el meu blog per ajudar a la teva ressurrecció propera o llunyana.

T'estarem esperant, ok?
Salut!!!!

12:47 p. m.  
Blogger Oriol said...

BIIIIIIIIIIEEEEEEEEENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

:-)

Quedem a les santes!!!

1:00 p. m.  
Blogger Candela said...

wa yeah!

12:04 a. m.  
Blogger Candela said...

Ei, que si jo he tornat TU pots tornar. Seguiré passant, ok? Petonets guapu.

4:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home