17 de setembre 2007

6 d'Octubre. Depen de nosaltres


- Perquè si la sobirania li senta tan bé a França, per exemple, per què li hauria de sentar malament al nostre país?
- Perquè n'estic segur que no ens aniria pitjor caminant sols, ans al contrari
- Perquè n'estic fart que hi hagi un nacionalisme acceptat com a normal (l'Espanyol, que practiquen TOTS els partits d'àmbit estatal) i a mi em titllin de radical nociu simplement per voler que Catalunya sigui un Estat
- Perquè es plenen la boca de democràcia i llibertat i alhora a la meva societat li neguen el dret de poder decidir cap a on vol anar
- Perquè exigeixen respecte per a la rojigualda però no els importa gens el que se'n faci de la senyera
- Perquè en el fons ens volen dins Espanya passant per l'aro, no acomodant les diverses sensibilitats nacionals que hi conviuen
- Perquè mai mouran un dit per defensar la meva cultura i reivindiquen el bilingüisme i la tolerància perquè sigui jo el que sempre m'hagi d'adaptar a ells
- Perquè ja n'hi ha prou d'haver d'enrecordar-nos d'ells cada cop que parlem de política catalana
- Perquè hem de ser nosaltres els que ho fem possible, no una colla de dirigents que actualment només els interessa la vessant mercantil de la política

Fem-ho. Diguem-li a tothom que torna a ser la nostra hora. Pengem l'estelada el 6 d'octubre, el dia que, per uns moments, tot això va ser possible.

Fem que junts torni a ser l'hora de Catalunya!

Fas falta, addhereix-t'hi, digues la teva a www.6doctubre.cat

16 Comments:

Blogger Puji said...

Això comença a pintar bé...

2:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

"Vessant mercantil de la política". Explica eso. O mejor, ¿tú dirías que se alcanzará independencia alguna sin el apoyo directo y decidido de los "reyes mercantiles"? Y otra para discutir, desde que ERC lleva Cultura, algunas pequeñas y medianas empresas de edición se han marchado a Madrid (cosa que no había pasado nunca, porque Barcelona sigue siendo, aún, el motor de la edición de todo el país). Sus razones tienen, pero ¿tú dirías que es el camino ideal para alcanzar algo?

12:00 a. m.  
Blogger Dani R. said...

Jo ja he posat el banner

11:28 a. m.  
Blogger Unknown said...

@ Pepis,

ya me has entendido... 'vessant mercantil', pues todo lo que tiene que ver con la artimaña de ganar votos sólo para que sea tu partido el elegido, no porqué tengas un plan. La vessant mercantil de la política és aquella que sólo busca 'tocar cuixa'. Por la vessant mercantil tenemos cada día un cruce de declaraciones entre partidos con visiones similares de proyecto soberanista para Catalunya.

Sin los políticos vamos a hacer algo? Pues no sé, pero piensa que hay más gente que políticos, y a este proyecto lo que le hace falta para empezar es un equipo numeroso.

Lo de ERC en Cultura... desconozco por completo el caso. Eso sí, aunque sea simpatizante de esta gente, no me 'castigues' por ello porqué eso no significa 'bendición de cualquier cosa que salga de la boca de un 'Carod's boy'. Fes-me'n cinc cèntims de lo que ha pasado!

2:30 p. m.  
Blogger Charlie said...

jo també, i he fet una proposta a la pàgina oficial.

2:55 p. m.  
Blogger Unknown said...

Guai! A veure si poc a poc anem sent prous com per fer soroll!

5:21 p. m.  
Blogger Oriol said...

charlie, tu sempre penses en mi!!! quin gran tipus estàs fet!!!

Compteu amb la meva, cal foto?

6:10 p. m.  
Blogger Unknown said...

Guai, Uri! No, tito, això és una plataforma política, no un book de 'models', jeje ;-P

6:17 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo tinc previst penjar-la al pis de Berlín, perquè els teutons comencin a posar-se al dia amb el tema de Catalunya. Pedagogia, començo demà mateix a fer per aquí dalt!

9:36 p. m.  
Blogger Le_petit_anarchiste said...

Farem soroll!!! Ai.. no sé que em passa que tinc a la neurona catalanista revolotejant de nou pels meus sentiments... Joer!! fem-nos sentir!!! Des del terrat del meu pis puc penjar un cartell sobre els neons de Laietana a l'entrada de Barcelona... Ahahahha!!!
Catalunya triomfant...!!! ahahah!!!

Kanuuuu!!! moltíssimes felicitats que ja he rebut el teu mail i sé que ets tiet!!!! I una forta abraçada a la sister, que deu estar guapíssimaaa!!!! Visca!

5:48 p. m.  
Blogger David said...

Pas endavant! Cal fer un pas endavant!
Salut!

10:30 p. m.  
Blogger Dessmond said...

bona iniciativa!

12:33 p. m.  
Blogger Gerard Quiñones i Macià said...

Ja he penjat el banner al meu bloc!! Si ho desitgeu us puc passar contactes de la gent d'Òmnium Cultural Gironès...

Ja em diràs el què Kanu!!!

Salutacions des de terres gironines

10:57 a. m.  
Blogger Le_petit_anarchiste said...

actualitzaciooooo

8:50 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Molt bona Diada!! No oblidis fer-ne una crònica, perquè els que som fora puguem estar-ne al cas de tot plegat!

11:20 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ei Kanu, espero que no hagis tancat la paradeta. Que ja fa un mes del teu últim post!

11:11 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home