23 de setembre 2006

Benvinguts



Bé, per fi intento posar-m'hi! portava mesos 'bloguejant', llegint aquí i allà, esports, política... Després va venir en Geri i tot seguit s'hi va afegir l'Edu. Poc a poc també vaig començar a descobrir, gràcies a ells, una petita 'comunitat' blogger fantàstica d'exvalldemies... en Puji, l'Óscar, Dani Rambla... ah, i no em vull oblidar de l'Eulàlia o en Manel. En fi, que em vau fer entrar el cuquet i... als mesos de gestació, he obert Bar de Fumadors (plas, plas, plas...), un lloc perfectament adaptat a la normativa vigent per on espero que passeu i us hi sentiu còmodes.

4 Comments:

Blogger Otger Cataló said...

Benvingut !!! Et felicito per les ganes amb que comences!!! Continua així !!

11:40 a. m.  
Blogger Gerard Agudo said...

Ja era hora!!!

Moltes felicitats! La teva opinió sempre és necessària.

10:10 a. m.  
Blogger Puji said...

Xaval, la teva publicitat plasta ha sorgit efecte. He vingut, i tornaré cada dia. Ànims que això no és tan fàcil com sembla!

10:18 a. m.  
Blogger Eu said...

Benvingut a la Blogsfera Albert!! Ja tenia ganes de llegir-te! A més, això de trobar-te en un bar de fumadors, m'agrada. Un cafè amb llet, siusplau!

Passo a linkar-te immediatament!

9:48 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home